Javítási ügymenet magánszemély és céges ügyfeleink részére:
Garanciális termék esetén:
Vállaljuk minden olyan számítástechnikai alkatrész, eszköz garanciális ügyintézését, amely érvényes Chip Computer–es garanciajeggyel rendelkezik, illetve nálunk vásároltak. A vállalási határidő általában 5 munkanap.
Garancián túli termék esetén:
Mindennemű számítástechnikai alkarész illetve eszköz javítását vállaljuk. A vállalási határidő általában 5 munkanap. Amennyiben a javítás költsége meghaladja a 6.000,- Ft-ot, egyeztetünk Ügyfelünkkel, hogy kéri-e ezen szolgáltatást. Ha a termék gazdaságosan nem javítható nem számítunk fel bevizsgálási díjat. Amennyiben a hiba diagnosztizálása megtörtént és az Ügyfél nem kéri a javítást, 5.000,- Ft bevizsgálási díjat kérünk el.
Fontos: Szoftveres hibák, mint pl. sérült vagy vírusos operációs rendszer, hibás felhasználói programok nem tartoznak a garancia körébe. Ezért garanciális ügyintézés során csak a hibás alkatrész cseréjét, illetve javítását végezzük el.
Adatmentés magánszemély és céges ügyfeleink részére:
Vállaljuk merevlemezekről, memóriakártyákról, törölt fájlok, partíciók helyreállítását, biztonsági mentését, a feladat nehézségétől és a visszaállítandó állomány méretétől függően 4-8 munkanap alatt.
Szoftveres karbantartás magánszemély és céges ügyfeleink részére: Szoftveres hibák, mint pl. sérült vagy vírusos operációs rendszer, hibás felhasználói programok nem tartoznak a garancia körébe. A feladat nehézségétől függően a vállalási határidő 5 munkanap.
Hálózatépítés magánszemély és céges ügyfeleink részére:
Vállaljuk teljes informatikai és irodatechnikai rendszerek szállítását, telepítését és üzemeltetését. Vállalási határidő egyéni egyeztetés alapján. Rendszerfelügyelet történhet általány díjas, illetve esetei megbízás alapján is, mindkét esetben a munkadíj egyedi elbírálás alapján történik.